Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne õigusriigi põhimõtete järgimise kohta ELis
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 01:04:40 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Annemie Turtelboomi juhtimisel koostatud eriaruanne 03/2024: „Õigusriigi 
põhimõtete järgimine ELis: ELi finantshuvide kaitsmise raamistik on 
paranenud, kuid osa riske on püsima jäänud“.

Nüüd saab õigusriigi põhimõtete rikkumist tulemuslikumalt käsitleda, sest 
2021. aasta jaanuaris tugevdati ELi õigusraamistikku tingimuslikkuse määruse 
vastuvõtmisega. Koos taaste- ja vastupidavusrahastu ning 
ühtekuuluvuspoliitika muude kaitsemehhanismidega nähakse raamistikus ette 
võimalus võtta eelarvemeetmeid sellise rikkumise vastu liikmesriikides. 
Kontrollikoja sõnul on olemasoleval põhiväärtuste kaitsekilbil aga nõrku 
kohti ning see ei taga veel ELi finantshuvide täielikku kaitset.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-03>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .